Скрипторий: Equipment - sentry fulu (tian xia character guide)
Назад к списку всех объектов Tian Xia Character GuideКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
На проверке от пользователя SeVeNssEvEnEquipment - sentry fulu (tian xia character guide)
Sentry Fulu
Item 4
Source Treasure Vault
Price 15 gp
Usage affixed to the ground; Bulk —
Activate ( concentrate, manipulate)
A sentry fulu depicts an armed guard. When you activate the fulu, it takes the shape of a Tiny humanoid guard made of paper and keeps watch over an area in a 20-foot burst. The guard has a Perception DC of 20, along with precise visual senses and imprecise hearing and vibrational sense to detect creatures moving in its area, including through the air. You dictate whether the guard remains still in its area or patrols it; if the latter, you also determine the path the guard takes, at a Speed of 25 feet. You also determine a password others must give the guard to bypass it. If a creature enters the area without giving the password, the sentry creates either an audible or mental alarm. An audible alarm has the sound and volume of a human shouting, as well as the auditory trait, allowing each creature that can hear it to attempt a DC 15 Perception check to wake up if they're asleep. The mental alert reaches you if you're within 60 feet of the active guard (see below). The guard remains active for 8 hours, and then the fulu is consumed.
If you have more than one sentry fulu, you can set up several that function as a unit, provided their areas touch or overlap. When one sounds its alarm, the alarm passes through all of them, so you must be within range of only one to hear it or receive the mental alert. Creatures that give the correct password to one sentry fulu in a unit need not give that password again to the others. The destruction of one fulu-created guard in a unit sets off the alarm in others in connected areas.
Price 15 gp
Usage affixed to the ground; Bulk —
Activate ( concentrate, manipulate)
A sentry fulu depicts an armed guard. When you activate the fulu, it takes the shape of a Tiny humanoid guard made of paper and keeps watch over an area in a 20-foot burst. The guard has a Perception DC of 20, along with precise visual senses and imprecise hearing and vibrational sense to detect creatures moving in its area, including through the air. You dictate whether the guard remains still in its area or patrols it; if the latter, you also determine the path the guard takes, at a Speed of 25 feet. You also determine a password others must give the guard to bypass it. If a creature enters the area without giving the password, the sentry creates either an audible or mental alarm. An audible alarm has the sound and volume of a human shouting, as well as the auditory trait, allowing each creature that can hear it to attempt a DC 15 Perception check to wake up if they're asleep. The mental alert reaches you if you're within 60 feet of the active guard (see below). The guard remains active for 8 hours, and then the fulu is consumed.
If you have more than one sentry fulu, you can set up several that function as a unit, provided their areas touch or overlap. When one sounds its alarm, the alarm passes through all of them, so you must be within range of only one to hear it or receive the mental alert. Creatures that give the correct password to one sentry fulu in a unit need not give that password again to the others. The destruction of one fulu-created guard in a unit sets off the alarm in others in connected areas.